Ogłoszenie

Ikona BIP Ikona rodo Ikona Portal Pracownika Ikona Grupa JSW

Przetarg nieograniczony 01/11/21 Sukcesywna dostawa elementów systemu wizyjnego CCTV na potrzeby wdrożenia systemu kontroli nad wjazdami oraz pobytem pojazdów samochodowych na obszarach przemysłowych

                                                                                                                                                                                Jastrzębie-Zdrój, dnia 14.01.2022r.

 

                                                                                            Ogłoszenie o postępowaniu

 

         JSW Ochrona Sp. z o. ogłasza postępowanie nr 01/11/21 w trybie przetargu nieograniczonego, które dotyczy sukcesywnej dostawy elementów systemu wizyjnego CCTV na potrzeby wdrożenia systemu kontroli nad wjazdami oraz pobytem pojazdów samochodowych na obszarach przemysłowych

I.   Nazwa i adres zamawiającego:

JSW Ochrona Sp. z o.o.

ul. Armii Krajowej 39

44-330 Jastrzębie-Zdrój

Godziny otwarcia od 7:00 do 15:00 (od poniedziałku do piątku)

Adres e-mail: [email protected]

II.   Tryb udzielania przetargu:

  1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie
    z Regulaminem określającym zasady Postępowania o Udzielenie Zamówienia oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w JSW OCHRONA Sp. z o.o. nieobjęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

III.   Przedmiot przetargu:

  1. Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa elementów systemu wizyjnego CCTV.
  2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego powstałych w okresie obowiązywania umowy tj. w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.
  3. Zestawienie elementów przedmiotu zamówienia przedstawiono w tabeli poniżej :

Lp.

Nazwa

ilość

1

Kamera IP  4 Mpx w obudowie tubowej

8

2

Puszka montażowa kamery

8

3

Uchwyt słupowy

8

4

Switch PoE 10 portowy

2

5

Media konwerter SFP wielomodowy komplet

2

6

Media konwerter SFP jednomodowy komplet

2

7

Rejestrator IP 4 kanałowy

2

8

Rejestrator IP 8 kanałowy

2

9

Stacja kliencka AP komplet

2

10

Monitor 22”

2

11

Monitor 32”

3

12

Uchwyt monitora

5

13

Skrzynka teletechniczna hermetyczna 600 mm

2

14

Skrzynka teletechniczna hermetyczna 500 mm

2

15

Szafa RACK 19”12U

2

16

Szafa RACK 19”32U

1

17

Szafa RACK 19” 42U

1

18

Serwer

1

19

Komputer z procesorem I7

1

20

Komputer z procesorem I5

2

21

Serwer plików

1

22

Dysk HDD 3,5” 4TB

2

23

Dysk HDD 3,5” RAID 2TB

4

24

Skaner dokumentów

2

25

Terminal danych

2

26

Zewnętrzny punkt dostępu

2

27

Szlaban ramię 4,5 m

2

28

Szlaban ramię 3,5m

2

29

Kabel elektryczny 3x1,5mm

1000

30

Przewód FTP kat.6

2000

31

Przewód napowietrzny FTP kat.6

1000

32

Linka stalowa 3mm

1000

33

Konwerter HDMI + USB na RJ45

4

34

Słup oświetleniowy

1

35

Fundament słupa

1

36

Listwa zasilająca do szafy RACK

4

37

Zacisk linki stalowej 3mm

40

38

Śruba rzymska M10

40

39

Switch 26 portów

1

40

Switch PoE 10 portowy

2

       4. Szczegółową specyfikację przedmiotu postępowania przedstawiono w załączniku nr 4  do SIWZ.

       5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

IV.   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego w zakładce przetargi: https://www.jswochrona.pl/fileadmin/user-files-przetargi/przetargi/2021/Trax_Budryk/TRAX_Sysytems_SIWZ.pdf 

V.   Termin składania i otwarcia ofert:

1.    Termin składania ofert: 02.02.2022 r. do godz. 11:00

2.    Termin otwarcia ofert: 02.02.2022 r. godz. 11:30

VI.   Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego powstałych w okresie obowiązywania umowy tj. w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia umowy lub wykorzystania kwoty określonej w umowie.

VII.   Wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII.   Kryteria oceny ofert

L.p.

Kryteria oceny

Znaczenie (waga)

Max liczba punktów kryterium

1.

Cena

80 %

80 pkt

2.

Gwarancja

10%

10 pkt

3.

Termin dostawy

10%

10 pkt

 

 

 

 

 

IX.   Miejsce składania ofert:

Kancelaria Główna Zamawiającego, która mieści się w Jastrzębiu-Zdroju (44-330) przy ul. Armii Krajowej 39 (pokój nr 8).

X.   Termin związania ofertą:

Składający ofertę Wykonawca pozostaje nią związany przez okres 90 dni od upływu terminu składania ofert.

XI.   Forma składania ofert:

  • osobiście na adres podany w punkcie I
  • za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera

XII.   Oferenci mogą kierować do Zamawiającego zapytania wyłącznie drogą mailową na adres: [email protected]

XIII.   Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Oferentem.

XIV.   Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.

XV.   Zamawiający nie będzie się domagał od Oferenta zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. Zamawiający nie dopuszcza składania wariantowych.

XVII. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.